Höstpyssel

Önskar er bara en fin fredag och att ni får en skön helg. Själv ska jag fixa naglar, på atsmakontroll med min son och packa för tjejhelg med spa och Ullared. Inte så jobbigt direkt, ska bli superkul! Ullared får jag ladda för, men det ska nog gå en stund. Brukar få lätt panik när det är mycket folk 🙂
Burkarna på bilden skulle min granne slänga så de fick jag. Fyllde dem med löv, nypon och ledljusen som inte kan brinna på riktigt. Ha en fin dag!
Kram Lotta









































