Nöjda kunder

ANNONS Bixia
 
Varför har Bixia valt att jobba med mig och bloggen under flera år, kanske ni undrar? Det finns flera olika anledningar till det, ett av dem är att sprida vilken skillnad valet av el gör för vårt klimat. Vi pratar väldigt mycket om flyg och mycket annat men att välja förnybar el är det inte lika många som har kunskap om.
 
Detta gör en stor skillnad för miljön och här finns mycket jobb att göra för att synliggöra det och där får jag och bloggen möjlighet att berätta det på ett enkelt sätt till er. Du kan bidra med att minska koldoxidutsläppet genom att köpa förnybar el utan att du ändrar dina vanor eller avstår från något.
 
 
Bixia jobbar med med hållbarhet genom främst förnybar och närproducerad el som jag brukar berätta om, sedan kommer också elanvändning, användarvänlighet & kundupplevelse samt samarbeten som en viktig del också. 
 
 
Bixia har också enligt en ny mätning av YouGovs BrandIndex det varumärket som varit bäst på att skapa ambassadörer, alltså nöjda kunder som rekommenderar varumärket till sina vänner. Resultatet visar att Bixia var det varumärke som haft den största ökningen i Brand Advocacy-poäng det senaste året. Jättekul tycker jag som fått jobba med dem nu länge. 
 

Bixia tror att om man får en relation till de som producerar elen, som även oftast är våra bönder, så är det lättare för människor att ta till sig den kunskapen. Dessa producenter är klimathjältar och hjärtat i hela Bixias verksamhet. 

 
 
Bixia har även ökat sin kundnöjdhet dubbelt så mycket som sin konkurrenter i elbranschen och här får också jag genom bloggen vara en liten del i att sprida detta arbete. Vill du också bli Bixiakund och få förnybar el så kontakta gärna Bixia HÄR så hjälper de  dig med alla frågor.
 
Kram Lotta 
 
💗
 

Kommentarer

Tack för din kommentar, den publiceras efter granskning.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras.