Muffins med choklad
Häromdagen när jag var i baktagen så blev det även pollymuffins till familjen. Jag gjorde frostingen i choklad, pärlsocker och riven choklad och dekorerade med en körsbärsblomma. Visst blev de söta…Nu efter allt fika får det bli att röra sig lite i pulka backen här på gården..men vi är fortfarande lite krassliga både med magen och förkylningar.
Kan hända att det dröjer ett tag med inlägg nu..vet inte riktigt vad jag ska visa er..men under en dag brukar hittar jag på mycket upptåg…vi får se..
Mer bakning hittar du här om du scrollar
Ha nu alla en riktigt skön helg
Kram ♥/ Lotta























Nu börjar det bli färdig pyntat här hemma, dessa bilder är från mitt uterum…mer än så får ni inte se. Istället meddelar jag när mitt 




