Innehåller annonslänkar

Vi har haft väldigt sköna dagar. Vandringen gick bra och var härligt att gå bland vitsippor och utmed Vättern. Det bästa är ju såklart att träffa bästis som också träffat en man som vi känner sedan förr och har så trevligt med. Vi kommer göra mycket roligt framöver.

Vandrade vid Röttle By utanför Gränna, kan verkligen rekommenderas.


Känner att det är så kul att komma iväg med Kalle, det behöver man. Lite miljöombyte ibland. Längtar till allt kul i sommar.


Sedan har vi bara varit hemma med Elin och Karl. Ätit frukost på bryggan, klippt gräset, Kalle har byggt lite mer , Karl har huggit ved osv
Fint porslin här


Vädret har varit magiskt och allt är så vackert nu när det slår ut.

Kaffe utomhus och Elin har haft med en massa fina koppar till mig som hon inte vill behålla.

Det blev bastu och bad igår och all mat har lagas i uteköket.

Idag ska vi besöka sonen som ska köra iväg hans soffa till en kompis för han har köpt en ny på Marketplace. Vi ska hjälpa Philip med det sista inför flytten. Det blir kul, jag gillar organisera. Vi ska till Ikea och kika på lite grejer


Jag är hemma en vecka till och jobbar ikapp med massa olika saker. Köpt en ny telefon tex som ska fixas med så jag kan fortsätta fotografera och filma fina bilder till er och leta studentpresent, hon har önskat sig smycken här
Ha en fin söndag gulliga bloggläsare
Kram Lotta
Fina sommarskor HÄR

Söt blus HÄR, snygga skinnsandaler HÄR
Den HÄR serien tycker Philip är din men finns inte lager just nu

