Lite inköp och drömmar

Har fått feber i eftermiddag igen och tung andning så jag tar astmamedicin så blir det bättre. Har haft astma och när jag blir förkyld så blir det sämre och jag skulle tro jag har covid men har inte tagit något test. I vilket fall går det ingen nöd på mig. Jobbar inte i klädaffären förrän torsdag nästa vecka så fram till dess kan jag vila vilket fall.


Jag har ju börjat planera inredningen till bastustugan så bäddsoffan kommer ju ta en hel del plats och fåtöljerna som vi redan har. Vill hitta en skön bäddsoffa då vi både ska ha gäster och sova där själva men ska till Ikea med. För oss blir flotten som en sommarstuga. Sedan vill jag hitta ett bord i lite ruff stil och någon träpall.
Vi ska ha ett litet kylskåp med solpaneler på taket så vi får el så vi kan åka ut med båten och ta frukost på sjön när vi sover där osv Planera är ju halva nöjet och det blir samma stil och färger som vi redan har i huset helst i sovrummen på övervåningen.
Nu ska jag ta ut hunden sedan fortsätta vila, man orkar inte så mycket dessa dagar. Kommer visa er allt framöver men kul att ha er med på planerna.
Ha det bra fina ni 💕
Kram Lotta
Lite inköp och drömmar Läs mer »




































